Fòrum de l'independentisme unitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrum de l'independentisme unitari

Fòrum de l'independentisme unitari
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 No puc iniciar sessió!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
jo sif33
Invitat




No puc iniciar sessió! Empty
MissatgeAssumpte: No puc iniciar sessió!   No puc iniciar sessió! Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 1:58 am

Sóc en sang i fetge i no se que collons passa que no puc iniciar sessió. Em sembla que el correu que he donat és erroni i ja existeix en una altra persona i quan em vull tornar a registrar no em deixa carai!
Tornar a dalt Ir abajo
AK-33

AK-33


Nombre de missatges : 16
Localisation : Baix Empordà, Països Catalans
Registration date : 08/11/2006

No puc iniciar sessió! Empty
MissatgeAssumpte: Re: No puc iniciar sessió!   No puc iniciar sessió! Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 2:02 am

Intenta tornar a registrar-te, sino registra't amb un nom diferent i ja el canviarem
Tornar a dalt Ir abajo
INDESINE
Invitat




No puc iniciar sessió! Empty
MissatgeAssumpte: Re: No puc iniciar sessió!   No puc iniciar sessió! Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 8:59 am

Sóc indesinenter.

No puc accedir al fòrum intern. És com si haguessin esborrat l'adreça, l'ordinador no la reconeix.

He hagut d'entrar pel la web d'Unitat.

Passa res?
Tornar a dalt Ir abajo
Kirtash

Kirtash


Nombre de missatges : 2
Registration date : 08/11/2006

No puc iniciar sessió! Empty
MissatgeAssumpte: Re: No puc iniciar sessió!   No puc iniciar sessió! Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 5:11 pm

Ami hem passa com a Sang i fetge, no hem deixava iniciar sessió, es com si s'agues esborrat, després de mol traginar he optat per fer un altre registre i m'ha dixat registrarme amb el mateix nom: Kirtash, es com si la s'agues esborrat l'altra adreça
Tornar a dalt Ir abajo
GuillemCatalà

GuillemCatalà


Nombre de missatges : 9
Registration date : 08/11/2006

No puc iniciar sessió! Empty
MissatgeAssumpte: Re: No puc iniciar sessió!   No puc iniciar sessió! Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 5:13 pm

Company Sang i fetge, el que tens que fer és anar al correu electrònic i obrir el correu que t'ha enviat la pàgina aquesta, després obres un enllaç que t'apareixerà en el correu i després ja s'haurà activat definitivament el compte, nosé si és això, però a mi em passava una cosa molt semblant i l'he solucionada així.
Tornar a dalt Ir abajo
AK-33

AK-33


Nombre de missatges : 16
Localisation : Baix Empordà, Països Catalans
Registration date : 08/11/2006

No puc iniciar sessió! Empty
MissatgeAssumpte: Re: No puc iniciar sessió!   No puc iniciar sessió! Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 5:15 pm

A veure sobre els problemes de registre, aquest fòrum no té res a veure amb l'anterior i per tan heu de registrar-vos de nou, un cop ho feu us arribarà un correu a l'adreça que hagueu posat on hi ha un enllaç que heu de clicar per donar d'alta el nick.
Si no us arriba el correu mireu que no estigui a l'apartat de correu brossa ja que en principi és instantani.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





No puc iniciar sessió! Empty
MissatgeAssumpte: Re: No puc iniciar sessió!   No puc iniciar sessió! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
No puc iniciar sessió!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrum de l'independentisme unitari :: Unitat Nacional Catalana :: Fòrum de l'independentisme unitari-
Canviar a: