Fòrum de l'independentisme unitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrum de l'independentisme unitari

Fòrum de l'independentisme unitari
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 ERC - Carta de Resposta

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Sang Nova

Sang Nova


Nombre de missatges : 7
Age : 37
Registration date : 08/11/2006

ERC - Carta de Resposta Empty
MissatgeAssumpte: ERC - Carta de Resposta   ERC - Carta de Resposta Icon_minitimeDj Nov 09, 2006 10:53 am

En resposta al correu que els vai fer arribar al coneixre el pacte d'entesa:

ERC - Carta de Resposta Cartaesquerralp1


El poso en format imatge, perque m'ha arribat en PDF i no sabía com fer un "copia i enganxa" i directament he fet una copa de pantalla...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.unitat.org
escamot




Nombre de missatges : 1
Registration date : 09/11/2006

ERC - Carta de Resposta Empty
MissatgeAssumpte: Re: ERC - Carta de Resposta   ERC - Carta de Resposta Icon_minitimeDj Nov 09, 2006 1:16 pm

jo també li he escrit i m'ha contestat exactament el mateix! de ben segur no llegeixen les cartes o emails que reben!

ah! per cert m'he registrat per primera vegada encara que ja fa un temps que us porto seguint via el fòrum. Una salutació a tots i totes.
Tornar a dalt Ir abajo
Trabuc




Nombre de missatges : 1
Registration date : 09/11/2006

ERC - Carta de Resposta Empty
MissatgeAssumpte: Re: ERC - Carta de Resposta   ERC - Carta de Resposta Icon_minitimeDj Nov 09, 2006 3:57 pm

Quina barra dir que han fet Montilla president per la seva voluntat d'avançar cap a la plenitud nacional. Bé, potser si que tenen raò: cap a la plenitud nacional espanyola.

Esquerra mai més!

Edito: Sóc en Gralla amagat rere un trabuc per qui vingui a usurpar-me altra vegada el nick.

Què coi passa que no puc registrar-me amb el nick d'abans?!! scratch Casum l'Ós Pedrer!! Mad Help AK! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
AK-33

AK-33


Nombre de missatges : 16
Localisation : Baix Empordà, Països Catalans
Registration date : 08/11/2006

ERC - Carta de Resposta Empty
MissatgeAssumpte: Re: ERC - Carta de Resposta   ERC - Carta de Resposta Icon_minitimeDj Nov 09, 2006 6:13 pm

Trabuc escrigué:
Quina barra dir que han fet Montilla president per la seva voluntat d'avançar cap a la plenitud nacional. Bé, potser si que tenen raò: cap a la plenitud nacional espanyola.

Esquerra mai més!

Edito: Sóc en Gralla amagat rere un trabuc per qui vingui a usurpar-me altra vegada el nick.

Què coi passa que no puc registrar-me amb el nick d'abans?!! scratch Casum l'Ós Pedrer!! Mad Help AK! bounce

A veure, primer cliques on diu registrar-se, emplenes totes les dades que et demana, poses enviar i t'arribarà un mail al teu correu (si no el veus segurament està a correu brossa) a l'email hi ha un enllaç, el cliques i ja podras fer anar el nick.
Tornar a dalt Ir abajo
Albert M
Invitat




ERC - Carta de Resposta Empty
MissatgeAssumpte: Re: ERC - Carta de Resposta   ERC - Carta de Resposta Icon_minitimeDj Nov 09, 2006 7:41 pm

Exclamation Què? que no decideixen per quotes de poder? doncs sí que són burros Laughing

Exclamation Què és això de "país obert i inclusiu"?

Exclamation Què és això de "gràcies per fer-nos arribar la vostra opinió"? Jo ja us l'he fet arribar. He votat CiU, hem guanyat. Capisci? Va, fora. Plegueu, abans de fer més el ridícul.
Tornar a dalt Ir abajo
Albert

Albert


Nombre de missatges : 12
Registration date : 08/11/2006

ERC - Carta de Resposta Empty
MissatgeAssumpte: Re: ERC - Carta de Resposta   ERC - Carta de Resposta Icon_minitimeDj Nov 09, 2006 7:47 pm

Jo tambe la he rebut ... us passo la meva resposta!!

HEU REGALAT CATALUNYA ALS EJ-PANHOLS, I AIXÒ NO ES PERDONA !!! PEL QUE FA A MI LA MEVA LLUITA SERÀ INTENTAR QUE NINGÚ US VOTI , SOU LA XUSMA DE CATALUNYA BOTIFLERS !!!!


Apa a cagar!
Tornar a dalt Ir abajo
Avui man
Invitat




ERC - Carta de Resposta Empty
MissatgeAssumpte: Re: ERC - Carta de Resposta   ERC - Carta de Resposta Icon_minitimeDj Nov 09, 2006 7:55 pm

1. Si CIU els oferia més perquè no hi pacten??? Que burros, pacte nacional i més poder.

2. Clar que no, però quan el president és un espanyolista consensuat no és qüestió de simpaties no?

3. Però pot influïr que no s'hagi molestat a aprendre bé el català.

4. Quina cohesió nacional? Per això feia falta pactar amb CIU!!! Quina barra que tenen!!! I què coi ens importen ara les polítiques d'esquerres, ja hi haurà temps! Catalunya està en perill!!!!


No poden prioritzar les polítiques socials a la nació catalana!!! Botiflers!!!


BASES D'ERC A FER-LOS FORA!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ERC - Carta de Resposta Empty
MissatgeAssumpte: Re: ERC - Carta de Resposta   ERC - Carta de Resposta Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ERC - Carta de Resposta
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrum de l'independentisme unitari :: Unitat Nacional Catalana :: Fòrum de l'independentisme unitari-
Canviar a: