| En Montilla dirigirà la política lingüística | |
|
+3Au Fènix prats de molló Sang Nova 7 participantes |
Autor | Missatge |
---|
convidat Invitat
| Assumpte: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 3:40 am | |
| Al final de "La Nit al Dia", a la secció on es repassen les portades de l'endemà, surt la del diari Avui on hom diu que en Montilla serà qui dirigirà la política lingüística.
BASES D'ERC, FOTEU-LOS FORA! |
|
| |
Karel Invitat
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 3:52 am | |
| Doncs no sé si heu sentit al barrut d´en Carod en una entrevista al mateix programa, que entre d´altres barrabassades ha dit quw el problema de la llengua al nostre pais s´arreglarà quan cadascú parli l´idioma que vulgui i tothom el pugui entendre ! Serà cabró ! |
|
| |
Dencàs Invitat
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 5:02 am | |
| Definitivament, ERC ha mort. |
|
| |
Català Invitat
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 10:21 am | |
| Definitivament la direcció d' ERC està regalant el país als espanyols del PSOE |
|
| |
Sang Nova
Nombre de missatges : 7 Age : 38 Registration date : 08/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 10:58 am | |
| L'idioma que vulgui i tothom el pugui entendre? A veure si m'haure de preocupar... COmençaran a ensenyar arab, els fills del multi-culti progre hi aniran perque així s'integren, i au, tots arabs.... | |
|
| |
prats de molló
Nombre de missatges : 6 Registration date : 08/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 12:06 pm | |
| ja és el que ens han fet amb l'ecspanyol | |
|
| |
Au Fènix
Nombre de missatges : 7 Registration date : 08/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 12:28 pm | |
| Ara diuen que no hem de fer tanta sang amb la presidència de Montilla, perquè no és el primer president de la Generalitat espanyol. Això si, ostentarà el mèrit de ser el primer president perico. Tot i que a ell li interessi amagar-ho, en Pepe Montilla és seguidor blanc i blau i va tenir molt a veure en les facilitats que va tenir el club espanyolista per a traslladar-se a Cornellà. Confirmat per un soci de Éspanyol. | |
|
| |
Jack Fla Invitat
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 12:45 pm | |
| |
|
| |
hardMOD33
Nombre de missatges : 4 Registration date : 08/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 1:09 pm | |
| Heu esborrat dos missatges iguals del company Prats de Molló i un de meu, on només li feia una petita broma? Perquè? | |
|
| |
Rbn1714 Invitat
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 1:28 pm | |
| No us dona la sensació que aquesta gent ens està prenent el pèl? |
|
| |
kb
Nombre de missatges : 9 Registration date : 08/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 1:30 pm | |
| Hard Mod, de moderador només estava connectat jo i no t'he esborat res. Deu haver estat un error. | |
|
| |
Cavaller Invitat
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 2:26 pm | |
| Comensa la destruccio de Catalunya gracies als cadells del PSOE, ERC botiflers! |
|
| |
Au Fènix
Nombre de missatges : 7 Registration date : 08/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 2:49 pm | |
| - hardMOD33 escrigué:
- Heu esborrat dos missatges iguals del company Prats de Molló i un de meu, on només li feia una petita broma? Perquè?
He estat jo. Tot sovint, sense voler algún usuari repeteix el seu missatge. S'eliminen per a fer més operatiu el fòrum. | |
|
| |
soldat_33
Nombre de missatges : 1 Registration date : 09/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 3:51 pm | |
| - convidat escrigué:
- Al final de "La Nit al Dia", a la secció on es repassen les portades de l'endemà, surt la del diari Avui on hom diu que en Montilla serà qui dirigirà la política lingüística.
BASES D'ERC, FOTEU-LOS FORA! Mare meva, i a més ara ve la fira de Frankfurt.... quina por em fa tot això. Fora BotiflERCS! | |
|
| |
hardMOD33
Nombre de missatges : 4 Registration date : 08/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 4:01 pm | |
| - Au Fènix escrigué:
- hardMOD33 escrigué:
- Heu esborrat dos missatges iguals del company Prats de Molló i un de meu, on només li feia una petita broma? Perquè?
He estat jo. Tot sovint, sense voler algún usuari repeteix el seu missatge. S'eliminen per a fer més operatiu el fòrum. Ok, entesos | |
|
| |
Albert
Nombre de missatges : 12 Registration date : 08/11/2006
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística Dj Nov 09, 2006 7:34 pm | |
| mes que por fa molta pena!!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: En Montilla dirigirà la política lingüística | |
| |
|
| |
| En Montilla dirigirà la política lingüística | |
|