Fòrum de l'independentisme unitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrum de l'independentisme unitari

Fòrum de l'independentisme unitari
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Voluntaris per la llengua.

Ir abajo 
+2
kb
Unitari
6 participantes
AutorMissatge
Unitari

Unitari


Nombre de missatges : 9
Registration date : 08/11/2006

Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: Voluntaris per la llengua.   Voluntaris per la llengua. Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 9:38 pm

Voluntaris per la llengua és el projecte de participació lingüística que té per objectiu posar en contacte voluntaris que vulguin destinar una hora a la setmana (durant un mínim de 10 setmanes) a conversar en català amb alumnes dels cursos de català que necessiten reforçar l’aprenentatge de la llengua catalana.

Són molts els alumnes que aprenen català a les aules i que necessiten complementar el seu aprenentatge de la llengua oral. A més de poder practicar la llengua al carrer, als alumnes dels cursos de català els va bé ajudar-los a superar la possible inseguretat que provoca l’aprenentatge d’una nova llengua. Voluntaris per la llengua és una manera de facilitar aquest contacte personal entre un parlant del català i un alumne disposat a reforçar l’aprenentatge fet a l’aula.

Amb aquesta iniciativa, a més de facilitar als alumnes un interlocutor per poder conversar en català, es vol incidir en els hàbits lingüístics dels catalanoparlants i consolidar la idea que el català és i ha de ser, llengua d’acollida.

Per a més informació: cpnl@cpnl.cat i voluntaris.presidencia@gencat.net


Em sembla un projecte molt patriota. Segur que molts de vosaltres ja en teniu constància d'aquest, jo m'he assabentat avui.

Podeu informar-vos aquí; http://www6.gencat.net/llengcat/voluntaris/volsv.htm
Tornar a dalt Ir abajo
kb

kb


Nombre de missatges : 9
Registration date : 08/11/2006

Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per la llengua.   Voluntaris per la llengua. Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 9:40 pm

Jo hi estic apuntat però estic esperant que em truquin.
Tornar a dalt Ir abajo
hardMOD33




Nombre de missatges : 4
Registration date : 08/11/2006

Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per la llengua.   Voluntaris per la llengua. Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 9:56 pm

Fa un temps (un mes o així) en van fer un reportatge per TV.
Crec que és molt positiu. Amb projectes com aquest, s'aconsegueixen objectius com els d'integració i conscienciació de la realitat catalana, per als qui realment ho creuen i volen.
Tornar a dalt Ir abajo
voluntar
Invitat




Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per la llengua.   Voluntaris per la llengua. Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 10:00 pm

NOsaltres ja estem apuntats, es una experiència força gratificador i integrant,,,
Tornar a dalt Ir abajo
Kirtash

Kirtash


Nombre de missatges : 2
Registration date : 08/11/2006

Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: :D   Voluntaris per la llengua. Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 10:07 pm

Aixó esta mol be es una manera de que el catala sigui parlat per els estrangers i una ajuda per a la seva integració a Catalunya. llástima que de temps es el que no hem sobra.
Tornar a dalt Ir abajo
Au Fènix

Au Fènix


Nombre de missatges : 7
Registration date : 08/11/2006

Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per la llengua.   Voluntaris per la llengua. Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 10:23 pm

Jo ja me n'he informat i espero poder participar-hi.
Tornar a dalt Ir abajo
The33Ban
Invitat




Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per la llengua.   Voluntaris per la llengua. Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 10:37 pm

Culleres...això ja fa un temps que va començar...

Jo vaig ser-ho farà 3/4 anys...
Tornar a dalt Ir abajo
prats de molló




Nombre de missatges : 6
Registration date : 08/11/2006

Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per la llengua.   Voluntaris per la llengua. Icon_minitimeDc Nov 08, 2006 11:05 pm

Crec que seria una bona inciativa penjar aquest link des de la pàgina web d'UNCat, amb petits gestos així és com es treballa per una Catalunya Catalana.

SALUT
33
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Voluntaris per la llengua. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per la llengua.   Voluntaris per la llengua. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Voluntaris per la llengua.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrum de l'independentisme unitari :: Unitat Nacional Catalana :: Fòrum de l'independentisme unitari-
Canviar a: